Español | English  
  Comerç Electrònic
      Descripció producte
      Llista de tarifes
      Preguntes freqüents
      Alta comerç
      Exemples reals





  Cercar a la web:
   


1. Com puc actualitzar la botiga?
En el moment de l'alta, Altecom li facilitarà un login i un password, amb els que, des de pàgina web, podrà administrar la seva botiga, sigui on sigui al món.

2. Com sé quan algú ha realitzat una compra a la meva botiga?
En el moment en què el client realitza una compra, aquesta queda emmagatzemada a una base de dades dins de la seva botiga i la pot consultar des de la utilitat d'administració. Paral.lelament se li envia un correu electrònic tant a vostè com al client, en el que s'indica el número de comanda, els productes comprats i el preu total en format factura.

3. Puc tenir una botiga virtual sense pagaments per visa?
Si, és possible fer-ho amb l'opció que a vostè més li convingui: transferència bancària a posterior, contra reemborsament, xec, etc...

4. La seva botiga és compatible amb tots els bancs?
Ho és pràcticament amb tots els bancs Espanyols. Altecom està en contacte amb el departament de TPV de tots els bancs per adaptar el nostre sistema de comerç electrònic i així fer-lo més compatible i segur.

5. Puc tenir webs afiliades a la meva botiga i passar-los comissió per venda?
Si, des del panell d'Administració vostè pot afegir afiliats. Aquests, amb un text o banner a la seva web, li generaran possibles compres. Vostè podrà saber des de quina web ha rebut les comandes i els imports de les vendes per possibles comissions.

© Altecom, Alta Tecnología en Comunicaciones, S.L., 1999-2012. Tot els drets reservats.                   H O M E