Español | English  
  Banda Ampla
      Descripció producte
      Llista de tarifes
      Mapa de cobertura
      Preguntes freqüents
      Panell de Control
      Més informació
  Banda Estreta
      Descripció producte
      Llista de tarifes
      Preguntes freqüents
      Alta connexió





  Cercar a la web:
   



1. És compatible la seva connexió amb la tarifa plana ondulada de Telefónica?
Si, posis en contacte amb nosaltres, i gratuïtament li farem les gestions per donar-lo d'alta.

2. Puc connectar a través d'una línia RDSI?
Si, les connexions poden ser tant per mòdem fins a 56 kbps o RDSI amb múltiples canals simultanis, sense cost addicional.

3. Puc tenir més d'una connexió simultània amb el mateix login?
Si, Altecom deixa obert l'accés fins a un màxim de 5 connexions simultànies amb un mateix login.

4. Les seves connexions tenen límit d'hores mensuals de connexió?
No. Les connexions no tenen límit d'hores. Vostè podria estar connectat les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any.

5. Puc utilitzar la tarifa plana RDSI amb les seves connexions?
Pot utilitzar la tarifa plana en les nostres connexions sense cap tipus de problema o cost addicional.

6. Puc connectar el meu portàtil a través del meu telèfon mòbil amb Altecom?
Sí. Vostè pot connectar a Internet amb Altecom a través del seu telèfon mòbil, sense cap cost addicional per part d'Altecom. Només és necessari trucar al número 550 per connectar.

7. Puc escoltar els missatges de la meva bústia de correu al meu telèfon mòbil?
Si, Altecom ha arribat a un acord amb Movistar, per poder oferir aquest servei als seus clients. També és possible rebre un missatge curt (SMS) amb l'assumpte per cada correu rebut.

8. Puc consultar el meu correu des de qualsevol connexió del món?
Si, Altecom té obert l'accés a consulta de les bústies des de qualsevol connexió de qualsevol proveïdor. També disposa d'un WebMail per poder consultar els missatges de la seva bústia des de qualsevol navegador web.

9. Tinc bloquejat l'accés a algun contingut d'Internet a Altecom?
Per pert d'Altecom es deixa lliure accés a tots els ports i servidors del món. El que podria passar és que algun dels nostres proveïdors d'ample de banda limités l'accés a algun lloc web, però seria molt estrany que aquesta situació es donés.

10. Els missatges de correu s'eliminen quan passa un temps determinat?
Si, s'eliminen els missatges anteriors a 3 mesos, d'aquesta manera es redueix l'espai ocupat a Altecom i, com a conseqüència millora la velocitat de recepció dels missatges.

11. M'envien correus, però els retornen dient que la meva bústia està plena!
Aquest error és degut a què vostè té 20 Mb d'espai de bústia i els està ocupant tots, per tant el que recomanem és desactivar l'opció de guardar missatges al servidor del seu programa de correu per tal de deixar espai lliure a la seva bústia.


© Altecom, Alta Tecnología en Comunicaciones, S.L., 1999-2012. Tots els drets reservats.                   H O M E